3 tipov ako bojovať s menoapuzou | FEMINUS - přírodní doplněk stravy pro ženy

3 tipov ako bojovať s menoapuzou

Martina Sznapková Martina Sznapková — 
3 tipov ako bojovať s menoapuzou

Osnova:
1. Zdravý životný štýl, základ všetkého
2. Účinné doplnky stravy pre ženy
3. V zdravom tele, zdravý duch
Záver

Rovnako ako puberta neminula nikoho z nás a každý sa s týmto životným obdobím vyrovnal po svojom, čaká každú ženu viac či menej náročné obdobie menopauzy. Menopauzu sprevádza veľa príznakov, ktoré sa ale u každého jedinca prejavujú v rôznej miere.

Jedna tretina žien patrí v tomto období k tým šťastnejším a prechod z plodnej fázy svojho života prežijú bez ťažkostí. Dve tretiny žien ale v tomto ohľade toľko šťastia nemajú. Nestabilná hormonálna hladina v tele dokáže narobiť pekný zmätok, našťastie sú aj tieto problémy riešiteľné.

Medzi najčastejšie príznaky menopauzy patrí: nepravidelná menštruácia (zvyčajne jeden prvých príznakov perimenopauzy, teda prechodu medzi reprodukčnými rokmi a menopauzou), návaly tepla, problémy so spánkom a nočné potenie, suchosť pošvy, strata libida, priberanie na váhe, zadržiavanie vody, zmeny nálad alebo podráždenosť.

Už dávno nie je pravdou, že zvládnutie menopauzy rovná sa hormonálna substitučná terapia. Prinášame tri praktické tipy, ako tieto nepríjemné prejavy zmierniť vlastnými silami:

1. Zdravý životný štýl, základ všetkého

Ak ste si zdravý životný štýl neosvojili do päťdesiatky a začínate pociťovať prvé príznaky menopauzy, je čas začať žiť zdravo práve teraz! Vhodne zvoleným pohybom a výživou môžete problémom predísť alebo ich veľa obmedziť.

Zaraďte do svojho dňa primeraný pohyb, premýšľajte nad tým, čo jete, doprajte si dostatok pravidelného spánku a zabúdať by ste rozhodne nemali ani na škodlivosť fajčenia a alkoholu.

Z jedálnička zrelých žien by v tomto životnom období mali zmiznúť silne korenené jedlá, ktoré spôsobujú návaly horúčavy.

Ženy, ktoré trpia nadváhou, majú tiež väčšie sklony k návalom tepla a nočnému poteniu. To so sebou ruka v ruke prináša poruchy spánku a ďalej počas dňa po prebdenej noci podráždenie, stres, výkyvy nálad ...

Preto by si ženy mali práve počas menopauzy o to viac strážiť váhu a hladinu cholesterolu. Tuk by mal tvoriť maximálne tridsať percent denného príjmu energie. Z jedálnička je preto vhodné vyradiť tučné mäso a syry, zmrzliny a podobné sladkosti či plnotučné mlieko.

2. Účinné doplnky stravy pre ženy

Väčšina príznakov menopauzy vznikajú v dôsledku poklesu hladiny ženského pohlavného hormónu estrogénu. Jedným z riešení ako estrogén vrátiť späť do rovnováhy je vyskúšať prírodný doplnok stravy určený pre ženy obsahujúce kvalitnými látky. Patrí medzi ne vitamíny, minerály ( Vitamín C, E, B, D a Zinok ) a extrakty z bylín (napr. Indický ženšen, Kotvičník zemný, Angelika čínska a ďalšie). Ak hľadáte doplnok stravy obsahujúci všetky látky v správnom množstve, vyskúšajte 100% český prírodný produkt FEMINUS.

Možno sa pýtate, či uvedený produkt naozaj funguje. Tím ľudí stojacich za unikátnym doplnkom stravy FEMINUS, má jasnú odpoveď: "FEMINUS nie je placebo, ale kvalitný produkt". Jedinečné zloženie účinných látok je zodpovedné za silu tohto českého výrobku. Ak hľadáte doplnok stravy zaručujúci dostatočné dávkovanie účinných látok, je FEMINUS najlepšia voľba. Vďaka svojmu zloženiu neexistuje na slovenskom trhu lepší doplnok stravy pre ženy. FEMINUS je certifikovaný zdravotným ústavom v Prahe a patrí medzi najobľúbenejšie produkty na trhu. Presvedčte sa o sile tohto produktu. Teraz v akcii s dopravou ZDARMA po celej SR.

Kúpiť v akcii

3. V zdravom tele, zdravý duch

Je všeobecne známe, že stres nám neprospieva nielen po psychickej, ale aj fyzickej stránke. A keď sa k tomu pridajú hormonálne zmeny, nie sme ďaleko od hotovej katastrofy.

Je preto dôležité dbať aj o svoju myseľ a držať sa hesla "V zdravom tele, zdravý duch!". Výborným antistresovým prostriedkom je meditácia napríklad: bráničné dýchanie môžete precvičiť aj v zamestnaní. Vzduch pri ňom preniká nielen do úst a pľúc, ale aj do brucha.

Precvičiť telo i myseľ môžete pri cvičení jogy. Pre zrelé ženy je vhodná najmä hormonálna jóga. Ide o špeciálnu zostavu ľahko realizovateľných cvikov, ktoré pomáhajú ženám trpiacim hormonálnou nerovnováhou a zároveň je preventívne odporúčaná všetkým ženám nad 35 rokov bez ohľadu na to, či majú ťažkosti.

Záver

Je lepšie sa uistiť, že máme zdravé návyky, než spoliehať na konkrétny liek. A mnohokrát je tiež zdravšie hľadať odpoveď v prírode, než u lekára. Klimaktérium ale prežíva každá žena inak a bylinky, meditácie alebo zdravý jedálniček mnohokrát nestačí.

Vyskúšať môžete prírodné doplnky stravy, ktoré pomáhajú udržiavať optimálnu hladinu estrogénu v tele.

Určite sa nehanbite obrátiť na odborníka, menopauza je časom mnohých zmien, s ktorými si veľa žien nevie a často ani nemôžu poradiť samy!

A na záver posledný tip: skúste si zapisovať záznamy o svojich príznakoch. Možno tak prídete na kĺb tomu, čo ich spôsobuje.

 

Páči sa Vám tento článok?
Zdieľajte ho alebo pošlite svojim známym.

Späť na BLOG